I, II W1, W2 (Čelní vysokozdvižné vozíky elektro i se spalovacím motorem)

Test č. 47

1. Obsluha manipulačního vozíku musí být prokazatelně seznámena:
2. Obsluha manipulačního vozíku je povinna zejména:
3. Přepravou nebezpečných nákladů se rozumí:
4. Pro přerušení provozu platí:
5. Před vjezdem nebo výjezdem manipulačního vozíku do silničního vozidla, nebo železničního vagónu, je třeba se přesvědčit:
6. Pokud není těžiště v geometrickém středu manipulační jednotky:
7. Pro zaměstnance-obsluhovatele v akumulátorovně platí:
8. Mluvíme-li o uzavřeném prostoru z hlediska škodlivin:
9. Důvodem k neprovozuschopnosti vozíku, je kromě jiného:
10. Neposkytnutí první pomoci:
11. Pro manipulační vysokozdvižné vozíky, vybavené jeřábovým ramenem platí:
12. Při nakládce, vykládce, stohování a ukládání do regálu platí:
13. V akumulátorovně je zakázáno mimo jiné:
14. Dojde-li za provozu k signalizaci poklesu tlaku oleje v mazací soustavě motoru pod plánovanou hodnotu, obsluha musí:
15. Přeprava břemen vysokozdvižnými vozíky:
16. K nadměrnému zatížení kol, a tím i k poškození pneumatik, nebo ke snížení jejich životnosti, může dojít:
17. U brzdového pedálu se prodlužuje krok, došlápnutí na pedál bývá měkké, a klesá účinnost brzd:
18. Při odstohování se vozík přiblíží ke stohu a zastaví tak, aby konce ramen vidlic byly:
19. Bezpečné odbočení pomocí náležitě poučené a způsobilé osoby, musí řidič zabezpečit:
20. „Snížená viditelnost" je:
21. Vysokozdvižný vozík s tímto zatěžovacím diagramem má převézt rovnoměrně ložené břemeno o hmotnosti 2600 kg, a jehož půdorysné rozměry jsou 220 x180 cm
22. Vozík z výhledu na křižovatce:
23. Jako první projede křižovatkou vozík:
24. Tato dopravní značka znamená:
25. Tato dopravní značka znamená: