II W1, W2 (Čelní vysokozdvižné vozíky se spalovacím motorem)

Test č. 32

1. Při prokazatelném pověření obsluhy manipulačního vozíku k obsluze vozíku, prozovatel kromě jiného zajistí:
2. Jedna ze základních podmínek pro obsluhu manipulačních vozíků je:
3. Pro přerušení provozu mimo jiné platí:
4. Oprávnění k řízení motorových vozidel při obsluze manipulačních vozíků:
5. Obsluze manipulačního vozíku je zakázáno:
6. Nemá-li břemeno vyznačeno těžiště:
7. Obsluha moto—vozíku s katalyzátorem (čističem výfukových plynů):
8. Pro vozíky se spalovacím motorem platí, že do uzavřeného prostoru:
9. Důvodem k neprovozuschopnosti vozíku kromě jiného je:
10. „Dopravní nehodou" nebo "Škodní událostí" rozumíme takovou událost:
11. Pro ukládání manipulačních jednotek ve výšce přesahující 2000 mm platí:
12. Jestli-že vozík pracuje s nabíracími prostředky ve zdvižené poloze, je nutné brzdy ovládat jemně a se zvýšenou opatrností:
13. Při přehřátí chladící kapaliny, platí že:
14. Kontrolu těsnosti spojů u vozíků s palivem na propan—butan (LPG):
15. Výška stohu musí být pouze taková:
16. Pro jízdu motorových manipulačních vozíků na pozemních komunikacích platí:
17. Při odstavení vozíku po skončení směny musí obsluha:
18. Jmenovité břemeno nesmí poklesnout v důsledku vnitřní netěsnosti hydraulického systému:
19. Obsluha motorového vozíku musí udržovat takovou vzdálenost, aby:
20. Za dopravní nehodu se považuje:
21. Vysokozdvižný vozík s tímto zatěžovacím diagramem má převézt břemeno s těžištěm uprostřed o hmotnosti 2900 kg, a jehož půdorysné rozměry jsou 140 x 80 cm
22. Jako první projede křižovatkou:
23. Vozík z výhledu na křižovatce:
24. Tato dopravní značka s dodatkovou tabulkou zakazuje:
25. Tato dopravní značka znamená: